Merkezi Laboratuvar (MerLAb) Yönetim Sistemi birimlere özel uygulanabilir hale getirildi. Üniversitemiz bünyesinde analiz hizmeti veren bütün birimler (Fakülte, Yüksek Okul, Araştırma ve Uygulama Merkezleri farketmeksizin) analiz hizmet süreçlerini (numune kabulden, analiz raporlaştırmaya kadar) dijital olarak gerçekleştirebilecek, istatistiksel dökümünü alabilecek.
Proforma veya analiz raporu (gerekli ise) Birim tarafından belirlenen sorumlu tarafından imzalanacak.
Analiz süreçlerinde onay ve ret merci Birim tarafından belirlenen Yönetim Sistemi sorumlularında olacak.
Hizmet bedelleri birimin kendi döner sermaye hesabında birikecek.
MerLab Yönetim Sistemi analiz süreçlerinde dokümantasyon ve takip merkezi olacak, süreci kolaylaştıracak.
MerLab Yönetim Sistemi Üniversitemiz Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından GÜTMAM danışmanlığında oluşturulmuş modüller ve dinamik bir Laboratuvar Yönetim Sistemidir.
Her Birim Rektörlüğümüzce koordinasyonla görevlendirilen GÜTMAM ile iletişime geçerek kullanıcı eğitimi alabilir, ücretsiz kullanıma başlayabilir.
https://merlab.gazi.edu.tr/login
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.